Okrążenia: 70 (Esteban 27, Pierre 43)
Kilometry: 420 km (Esteban 162, Pierre 258)
Opony: C3, C4 i C5
1. sesja treningowa: Esteban P20 (brak ust. czasu); Pierre P18 (1 min 48.712 s)
2. sesja treningowa: Esteban P19 (1 min 45.810 s); Pierre P18 (1 min 45.391 s)
Esteban Ocon:
„Mieliśmy pewne problemy w pierwszej sesji treningowej i dzisiejszego popołudnia musieliśmy nadrobić zaległości w drugim treningu, ponieważ straciliśmy trochę cennego czasu jazd. W rezultacie była to dla nas bardzo pracowita druga sesja treningowa i udało nam się wykonać dużo pracy podczas tej godziny na torze. Dziś wieczorem i jutro mamy kilka rzeczy, nad którymi będziemy pracować, aby zwiększyć wydajność samochodu. Wiemy już, nad czym pracować z inżynierami, aby przygotować się na, miejmy nadzieję, lepsze jutro”.
Pierre Gasly:
„To nie był najspokojniejszy piątkowy dzień treningowy z naszej strony. Nie mieliśmy dobrego dnia, ponieważ zarówno pierwsza sesja treningowa, jak i druga zostały zagrożone z różnych powodów. Mamy dużo pracy do zrobienia, aby odwrócić sytuację i zapewnić sobie lepszą pozycję na resztę weekendu. Wszyscy zabierzemy się do ciężkiej pracy i będziemy starali się znaleźć pewne ulepszenia”.
Marka Alpine, założona we Francji w 1955 roku, stała się legendą po zwycięstwie A110 „Berlinette” w rajdzie Monte Carlo w 1971 roku. w 1973 roku Alpine powtórzyła ten wyczyn i została zarazem zwycięzcą w pierwszych Rajdowych Mistrzostwach Świata. Następne lata przyniosły Alpine kolejne sukcesy we Francji i za granicą. Ich ukoronowaniem było zwycięstwo zdobyte w 1978 roku przez A442b w wyścigu 24H Le Mans.
Nowe A110 jest współczesną interpretacją ponadczasowych kanonów, które złożyły się na sukces Alpine: zwinność, lekkość, kompaktowe wymiary. Alpine to także obietnica natychmiastowej przyjemności prowadzenia samochodu, codziennie i dla wszystkich.