Dzień w liczbach
Okrążenia: 100 (Pierre 50, Jack 50)
Kilometry: 541 km (Pierre 270.5, Jack 270.5)
Opony: Pierre (C1, C2, C3), Jack (C1, C2, C3)
1. sesja treningowa: Pierre P2 (1 min 33.442 s); Jack P7 (1 min 34.396 s)
2. sesja treningowa: Pierre P17 (1 min 31.947 s); Jack P14 (1 min 31.788 s)
Wypowiedzi
Pierre Gasly:
„Warunki tutaj w Bahrajnie są teraz zupełnie inne w porównaniu z testami przedsezonowymi. Podczas pierwszego treningu było bardzo gorąco i przyczepność była słaba przez cały czas trwania sesji. Było całkiem miło być drugim w tabeli z czasami, nawet jeśli z różnych powodów nie była to reprezentatywna sesja. Podczas drugiego treningu twarda opona na początku wydawała się w porządku, ale po prostu mieliśmy problemy z miękką oponą. Ważne jest, abyśmy lepiej zrozumieli tę mieszankę i zobaczyli, jak możemy ją zoptymalizować w ciągu jednego okrążenia. Środek stawki jest znowu bardzo ciasny i pozostaję optymistą, że możemy się poprawić przed jutrzejszym dniem. Dziś wieczorem odrobimy pracę domową i upewnimy się, że jutro wieczorem będzie dobrze”.
Jack Doohan:
„To był solidny dzień treningów w Bahrajnie. Mieliśmy trochę problemów w pierwszym treningu, a ja nadal nie byłem w pełni zadowolony z drugiego treningu. Stawka jest tak wyrównana, dwie dziesiąte sekundy dzielą wiele samochodów, więc każdy szczegół będzie miał duże znaczenie, szczególnie w zaciętej walce o Q3. Będziemy trzymać głowy nisko i ciężko pracować, aby znaleźć jakieś ulepszenia w stosunku do dzisiejszego dnia. Będzie mnóstwo przydatnych danych do przejrzenia z dzisiejszej sesji wieczornej, zarówno przy niskim, jak i wysokim poziomie paliwa oraz dla wszystkich trzech mieszanek. Jutro trzeci trening będzie tak gorący, jak mieliśmy w pierwszej sesji dzisiaj. Wszystko będzie polegało na dopracowaniu kilku szczegółów, zrozumieniu opon i zmaksymalizowaniu tego, co mamy, gdy to się liczy”.